فروش ویژه مسقطی لاری در بازار شیراز

مسقطی لاری شیراز یک نوع شیرینی تر خوشمزه است که در تمام بازار شیراز و مغازه های قنادی تقریبا یافت می شود و فروش ویژه آن در شهر شیراز با قیمت ارزان یکی از مزیت های خرید این جنس در این شهر می باشد. مسقطی شیراز همچنین مسقطی شهر یزد مشهور و معروف می باشد.

فروش ویژه مسقطی لاری در بازار شیراز

میزان فروش سالانه مسقطی برشی مجلسی

میزان فروش سالانه مسقطی برشی مجلسی مسقطی یکی از شیرینی های شهددار خوشمزه است که هم به صورت تکه ای به فروش می رود یا خود مشتری آن را با قطعات مورد نیاز خود برش دهد و هم به صورت مسقطی برشی مجلسی آماده تولید می شود که در کارخانه های تولید شیرینی مسقطی هر دو مدل آن تولید می شود. اما باید بگوییم که میزان فروش سالانه مدل های برش خورده نسبت به مدل های قطعه ای بزرگ در سطح کشور بیشتر است و این مدل های کوچک توسط بازار خرید بیشتر مورد اقبال عمومی مردم است.

مسقطی تولید ایران در تمام نقاط جهان مشهور است و مردم در اکثر نقاط جهان آن را به عنوان یک دسر خوشمزه مجلسی می شناسند و از آن استفاده می کنند. بنابراین سالانه مقدار زیادی از تولیدات کارخانه های ایرانی برای صادرات به کشورهای دیگر ارسال می شود و از این طریق ارز به کشور وارد می شود. این صادرات منجر به رونق اقتصادی کارخانه ها و رونق اقتصادی کشور به صورت کلی می شود و زمینه اشتغال برای افراد زیادی را فراهم می کند و منجر به کم شدن بیکاری می گردد.

بسته بندی های صادراتی مسقطی در پک های صادراتی که به صورت کارتن های کیف مانندی که دارای دسته می باشد است و این کارتن ها نسبت به بسته بندی های داخلی این شیرینی بسیار شیک تر و جذاب تر است که به درد سفارش اقتصادی بخورد.

شرکت فروش مسقطی لاری مرغوب در شیراز

شرکت فروش مسقطی لاری مرغوب در شیراز شیراز و یزد دو تا از شهرهای ایران است که عمده تولید مسقطی ایران در این دو شهر توسط شرکت های تولیدی این شهرها تولید که به صورت عمده برای ارسال روانه بازار شهرهای مختلف می گردد. مسقطی لاری یکی از مشهورترین و مرغوب ترین نوع مسقطی شیراز است که طعم آن با بقیه طعم های مسقطی فرق دارد و دارای تک رنگ و مسقطی سه رنگ مجلسی است که در رنگ های زرد قرمز و سبز سه تا رنگ مشهور آن است.

مسقطی شیرینی شهد دار خوشمزه که در طعم های مختلف که با خلال های مغزیجاتی مثل پسته بادام گردو فندق تزیین می شود و برای تولید آن از ادویه های گرم استفاده می شود مقوی و مغذی و انرژی زا باشد مثل ادویه هایی مثل دارچین هل زعفران سه نمونه از ادویه های پرمصرف است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما