پخش مسقطی سه رنگ مجلسی به صورت مستقیم

مسقطی یک شیرینی نرم و شفاف در ایران است که با گلاب، نشاسته، شکر و آب تهیه می‌شود. این شیرینی در کنار کلوچه، به عنوان یک سنت از جشن‌های نوروزی است. از پسته، زعفران و هل نیز می‌توان برای تهیه مسقطی استفاده کرد. در استان فارس به ویژه در شهرستان لارستان و شیراز بسیار محبوب است. برای تزئین آن از انواع مغز پسته و بادام استفاده می شود. طرز تهیه آن شبیه به تهیه فرنی نشاسته است اما مدت زمان تهیه آن طولانی‌تر و همراه با پرداخت بسیار است. بعد از آماده شدن آن حالت کشسان به خود می‌گیرد. برای تهیه مسقطی سه رنگ باید هر رنگ را جدا در قالب درست کنند تا مسقطی سه رنگ زیبایی به وجود آورد.مسقطی سه رنگ مجلسی در نوع های دورنگ یا سه رنگ تولید می شود.

برای تهیه مسقطی کشدار از آرد استفاده می شود و که به دلیل نوع مسقطی و کش دار بودن آن است. یکی از عواملی که تولید مسقطی لقمه ای را به مسقطی کشدار اولویت می دهد بسته بندی و پخش آن می باشد چون بسته بندی مسقطی کش دار بسیار سخت تر از مسقطی لقمه ای است.

پخش مسقطی سه رنگ مجلسی به صورت مستقیم

آشنایی با معتبر ترین مراکز پخش مسقطی سه رنگ مجلسی در ایران

آشنایی با معتبر ترین مراکز پخش مسقطی سه رنگ مجلسی در ایران واحد تولیدی مسقطی ترنج لارستان در سال 1389 کار خود را با هدف تحول در محصولات مسقطی لاری آغاز نمود و ماموریت خود را بر نوآوری، ارتقا محصولات مسقطی، تولید محصولات جدید بر پایه مسقطی و معرفی این شیرینی اصیل ایرانی به مردم ایران و جهان بنا نهاد.

یکی دیگر از معتبر ترین مراکز پخش مسقطی در شیراز می باشد و از برترین مسقطی ها را تولید می کنند. اصلی ترین منطقه تولید مسقطی شیراز است که در چند منطقه خود تولیدی های متفاوت دارد.

بعد از شیراز استان اصفهان یکی دیگر از مراکز تولید مسقطی در ایران است. بعد از استان لار که سوغات اصلی این شهر و قطب تولید آن است، کازرون، بوشهر، سیرجان و بندرعباس از استان هایی است که این سوغات خوشمزه را تولید و پخش می کنند.

بازار پخش مسقطی لقمه ای با بهترین کیفیت

بازار پخش مسقطی لقمه ای با بهترین کیفیت مسقطی لقمه ای یکی از بهترین نوع های آن است و در طعم ها و طرح های متفاوتی تولید می شود که در نوع مجلسی آن در نوع های دورنگ یا سه رنگ تولید می شود. نوع سه رنگ آن در انواع رنگ ها و طعم ها تولید می شود.

مسقطی لقمه ای بازار پخش به نسبت بهتری نسبت به دیگر نوع مسقطی دارد چون بسته بندی و تهیه مسقطی لقمه ای بسیار راحت تر و شکیل تر از نوع های ساده آن است. مسقطی لقمه ای را می توان با طعم های مختلف و طرح ها و بسته بندی های متفاوت به عمل آورد مانند طعم زعفرانی که بسیار خوش مزه و زیبا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما